سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ سابی و کف سابی

راهنمایی برای انجام کفسابی - تکیه بر تجربه

راهنمایی برای انجام کفسابی - تکیه بر تجربه


اقدامات کاهش مناسب در سطح ملی (کفسابی) فرصتی ارزشمند برای کشورهای در حال توسعه است تا به اولویت ها و نیازهای توسعه پایدار خود وفادار باشند و همزمان همزمان برای پرداختن به انتشار گازهای گلخانه ای () تلاش کنند.

پیشنهاد کفسابی ماندگار
کفسابی یا سنگ سابی در سال 2019

در حال حاضر بسیاری از کشورها برای استفاده از کفسابی به عنوان ابزاری برای کمک به برنامه جهانی کاهش جهانی و به عنوان ابزاری برای افزایش حمایت مالی ملی و بین المللی برای اقدامات مؤثر و تحول آمیز اقلیمی ، در حال استفاده هستند. انتشار جدیدی که به تازگی راه اندازی شده است می خواهد به ادبیات به سرعت در حال رشد در مورد این موضوع در حال ظهور اضافه کند ، و از طریق یک رویکرد واقعاً هماهنگ انجام می دهد.

کلایمر

اگرچه به طور گسترده ای تعریف شده است ، بسیاری از کشورهای در حال توسعه در حال حاضر یک پایگاه تجربه ایجاد می کنند. در همین چارچوب برنامه توسعه ملل متحد () کمبود ظرفیت انتشار () (با تأمین بودجه کمیسیون اروپا و دولت های آلمان و استرالیا) با همکاری برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد () پشتیبانی می شود. و دبیرخانه چارچوب کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوا () ، انتشار جدید راهنمایی برای انجام کفسابی: را به منظور دستگیری و تقطیر این دروس مهم و به موقع آموخته ، راه اندازی کردند.

راهنمایی برای انجام کفسابی از دانش دانش جمع آوری شده از طریق همکاری گسترده استفاده می کند تا خوانندگان یک نمای کلی از منظره کفسابی را ارائه دهد و توصیه های عملی ناشی از تجربه دست اول را از سراسر جهان ارائه می دهد.

راهنمایی هایی که برای اولین بار در نوزدهمین کنفرانس طرفین (19) به در ورشو آغاز شده است ، سعی در توصیف یک مسیر خطی برای توسعه کفسابی ندارد. در عوض ، بر ماهیت تکراری این تحول تأکید دارد ، فرایندی که شامل یادگیری از تجربه گذشته است ، طیف گسترده ای از ذینفعان را در بر می گیرد ، از دروس آموخته شده سرمایه گذاری می کند ، چارچوب های سیاسی را ایجاد یا تطبیق می دهد و شامل ابزارهای لازم برای ایجاد نهادی ، مالی و مؤلفه های نظارت که شامل یک کفسابی جامد است.

راهنمایی برای انجام کفسابی شامل یافته های مربوط به کارهای مربوطه است که در بسیاری از کشورها در حال انجام اقدامات کاهش دهنده هستند و تأکید می کند:
نحوه ساختن بودجه کفسابی؛
نحوه اولویت بندی و توسعه کفسابیs؛ و
چگونگی ایجاد چارچوبهای حمایتی مالی و اندازه گیری ، گزارش و تأیید (MRV) و همچنین مؤسساتی برای تسهیل توسعه و اجرای کفسابی.

در راستای فرآیند ترکیب مشارکتی و چشم انداز مداوم در حال کاهش اقدامات خلاقانه نوآورانه ، راهنمایی برای انجام کفسابی در نظر گرفته شده است که به عنوان یک سند زنده "- که بطور منظم از طریق بازخورد کاربر به روز می شود و گسترش می یابد - باقی بماند.

کفسابی ماندگار فعالترین مرکز خدمات کفسابی و سنگ سابی در تهران